Nieuwsbrief:

BMW  C 650 GT - 2016

10477 Km
Zwart
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette BMW C650GT met Higline pakket ! Zo is deze BMW onder andere voorzien van een elektrisch verstelbaar windscherm, ABS, alarmsysteem, navigatiehouder, led dagrijverlichting, handvatverwarming en zadelverwarming (ook voor de passagier). Het betreft een originele Nederlandse motorfiets en de motor is compleet met boekjes en reservesleutel. Deze C650GT is door ons zojuist voorzien van een nieuwe accu, remvloeistoffen en achterband !


Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs


 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion