Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Dwarsgeplaatste, 2-cilinder-, 4-takt-, vloeistofgekoelde Aprilia motor; distributieregeling met dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC), vier kleppen per cilinder |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 659 cc |
Comp. verhouding | 13.51 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 80 pk / 59 kW bij tpm |
Max. koppel | 70 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling met slipsysteem |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, overbrengingsverhouding 15/42 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Frame van stalen buizen en ingebouwd subframe. Aluminium verbindingsplaten motor |
Vering voor | Volledig afstelbare Ø43 mm upside-down Kayaba vork met contraveer. Veerweg: 240 mm |
Vering achter | Aluminium achterbrug. Volledig afstelbare Kayaba monoshock. Veerweg: 240 mm |
Remmen voor | Zwevende dubbele remschijf diameter 300 mm, zwevende Brembo remklauw met dubbele tegengestelde zuigers (Ø30/32 mm). Brembo hoofdcilinder en metaalomvlochten remleiding. |
Remmen achter | Remschijf diameter 260 mm, Brembo remklauw enkele zuiger (Ø34 mm). Metaalomvlochten remleiding |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 150/70-18 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken