Nieuwsbrief:

APRILIA  SL 1000 FALCO - 2001

Garantie: Nee
44372 Km
.
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
aprilia - sl-1000-falco
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aprilia SL1000 Falco SL 1000 Bj.2001 
 

- Merk: Aprilia
- Model: Sport
- Tellerstand: 44372 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld 6 versnellingen
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 87 kW / 118pk
- Ledig gewicht: 222 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2


Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion