Nieuwsbrief:

RV Betaalbare Motoren

VAN JE PASSIE JE BEROEP MAKEN! De passie voor motorrijden en sleutelen aan motoren begon bij mij op mijn veertiende. Natuurlijk begon ik met het sleutelen aan brommers, maar al gauw maakte ik de overstap naar motoren. Nu, ruim twintig jaar later, mag ik me gerust specialist noemen op het gebied van het herstellen en opknappen van tweedehands motoren. Zo is mijn bedrijf RV Betaalbare Motoren ontstaan. Een specialisme, geboren uit een hobby en een passie. Ben je op zoek naar een 2e hands motor die weer volledig ok is? RV Betaalbare Motoren is jouw partner. Zeker als je op zoek bent naar een topklasse motor die ook nog betaalbaar is. DE WERKWIJZE VAN RV BETAALBARE MOTOREN RV Betaalbare Motoren is al vanaf 2011 als bedrijf operationeel. Onze bezigheid is het inkopen verkopen van motoren van voornamelijk van Japanse makelij. Daarnaast verhandelen we ook regelmatig motoren van Italiaanse origine, zoals Ducati, Benelli of Moto Morini. Wij zien het als een uitdaging om zeker de youngtimers helemaal op te waarderen en de eigenaar nog zoveel mogelijk rijplezier te gunnen. En wat prijs betreft, onze bedrijfsnaam zegt het al: ze zijn altijd betaalbaar. RV BETAALBARE MOTOREN MAAKT DUIDELIJKE KEUZES Omdat RV Betaalbare Motoren geen behoefte heeft om te investeren in veel personeel of een grote showroom, kunnen we onze prijzen schappelijk en realistisch houden. Als je op zoek bent naar een goedkope tweedehands motor, krijg je van ons een eerlijk advies en een zeer concurrerend aanbod. Je begrijpt natuurlijk wel dat een eigenaar van een bedrijf die zelf sleutelt en een passie voor motoren heeft, hierover niet uitgepraat raakt. Weet je nog niet welke motor bij je past? Maak dan vrijblijvend een afspraak. Je bent altijd welkom, je krijgt van ons een persoonlijk advies en we weten eigenlijk al zeker dat we je een uitstekend aanbod kunnen doen.
Alle motoren van RV Betaalbare Motoren
8 motoren gevonden
TRIUMPH DAYTONA T  595
TRIUMPH DAYTONA T 595
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1998, 27100 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2002, 36166 Km
DUCATI M 620 I.E.
DUCATI M 620 I.E.
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2004, 38572 Km
KTM RC 390
KTM RC 390
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2015, 40829 Km
DUCATI 888 STRADA
DUCATI 888 STRADA
€ 8.750,- p/mnd klik hier
1993, 49518 Km
SUZUKI SV 650 S
SUZUKI SV 650 S
€ 1.699,- p/mnd klik hier
2004, 48859 Km
HONDA CBR 500 R ABS
HONDA CBR 500 R ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2013, 10187 Km
HONDA CBF 600 N
HONDA CBF 600 N
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2010, 30212 Km
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion