Nieuwsbrief:

Motorservice Ossendrecht

Motor Service Ossendrecht heeft een uitgebreide winkel. In deze winkel kunt u alle spullen vinden om comfortabel motor te kunnen rijden. Er is altijd deskundig personeel aanwezig, om u verder te kunnen helpen. Wanneer u er op uw gemak rondkijkt kunt u tevens genieten van een bakkie koffie, dat altijd voor u klaar staat. In de winkel is er voor elk wat wils, van de sportieve- tot recreatievemotorrijder, een ieder vindt hier wel wat van zijn gading.
Alle motoren van Motorservice Ossendrecht
8 motoren gevonden
NORTON DOMINATOR
NORTON DOMINATOR
€ 10.000,- p/mnd klik hier
1957, 9867 Km
HARLEY-DAVIDSON SS 350
HARLEY-DAVIDSON SS 350
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1974, 16878 Km
NORTON COMMANDO 750
NORTON COMMANDO 750
€ 12.500,- p/mnd klik hier
1972, 21254 Mls
HONDA VFR 400 R
HONDA VFR 400 R
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1988, 18346 Km
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS
€ 3.975,- p/mnd klik hier
2012, 68289 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2005, 121932 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2003, 44492 Mls
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1997, 58367 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion