Met meer dan 15 jaar ervaring en een passie voor motoren, bieden wij een met zorg geselecteerd aanbod tweedehands motoren aan.
Onze motoren zijn goed onderhouden en klaar om uw dromen waar te maken.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij beschikken over een grote kennis op het gebied van motoren.
Wij bieden diverse merken en modellen aan en er komen regelmatig nieuwe occasions bij.
10 per pagina 20 per pagina 30 per pagina 40 per pagina 50 per pagina
SUZUKI SV 650 S
2004, 46721 Km
BMW R 1200 RT
2014, 130775 Km
SUZUKI SV 650 S
2006, 47285 Km
SUZUKI GSX 600 F
1998, 34175 Km
KAWASAKI ER 6 N ABS
2007, 48879 Km
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
2008, 55421 Km
DUCATI SS 750 I.E. CARENATA
1999, 37068 Km
SUZUKI GSR 600
2008, 40806 Km
KAWASAKI Z 750
2007, 64135 Km
HONDA CBR 600 RR
2005, 51915 Km
HONDA CBR 600 RR
2005, 29500 Km
HONDA CBR 600 F
2003, 38171 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
2007, 40098 Km
YAMAHA FZ 6 FAZER S2
2008, 12946 Km
YAMAHA TRACER 9
2021, 25990 Km
KAWASAKI ER 6 F
2006, 63540 Km
SUZUKI GSR 600 A
2007, 44513 Km
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
2007, 36184 Km
SUZUKI GSX 650 F
2008, 16066 Km
SUZUKI GSX-R 750
2006, 32448 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken