Nieuwsbrief:

Barbier Motorsport Havelte

Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe! Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
Alle motoren van Barbier Motorsport Havelte
483 motoren gevonden
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
2000, 56784 Km
TRIUMPH SPEEDMASTER
TRIUMPH SPEEDMASTER
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 46653 Km
SUZUKI VZ 1600 MARAUDER
SUZUKI VZ 1600 MARAUDER
2005, 20000 Km
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
€ 33.990,- p/mnd klik hier
2018, 8056 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
2009, 36523 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
2018, 17000 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 17.990,- p/mnd klik hier
2023, 10701 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2007, 47251 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
2014,
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
2011,
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2014, 49000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
2017, 23000 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
2014, 25000 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
2014, 21270 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
2018, 36314 Km
SUZUKI RGV 250
SUZUKI RGV 250
€ 9.490,- p/mnd klik hier
1989,
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
2014, 27000 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 8.990,- € 9.490,- p/mnd klik hier
2011, 44608 Km
MV AGUSTA F4
MV AGUSTA F4
2001, 19000 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
2018, 21950 Km
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion