Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  BELLAGIO - 2010

Garantie: Ja
29929 Km
MAT ZWART
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
moto-guzzi - bellagio
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2010
Garantie: TLM'S Opknappers

Een lekker complete Bellagio voor de
liefhebber! Velgen zijn opnieuw
ingespaakt met RVS spaken en er zit
een origineel door Moto Guzzi
geleverde tassenset op. Technisch is
de motor in orde, maar er zijn wat
gebruikssporen en het chroomwerk en
de achterband zijn in wat mindere
conditie. Vandaar een superscherpe
meeneemprijs voor de handige
doe-het-zelfer!!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VOGE
© 2000 - 2025 Motoroccasion