Nieuwsbrief:

KTM  350 SX F - 2020

Garantie: Nee
41 Uur
Oranje
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Hierbij  KTM 350 SX-F uit 2020 aan. De motor verkeert in super nette staat en is altijd met zorg onderhouden. Geen race of hard gebruik, alles is netjes afgelezen met professioneel uitleesapparatuur.

 Totaal aantal draaiuren: 41 uur

  • Teller bedrijfsuren op deellast: 38:03 uu:mm

  • Teller bedrijfsuren op gereduceerde last: 01:38 uu:mm

  • Teller bedrijfsuren op vollast: 01:51 uu:mm

    Op de originele KTM-urenteller staat 50 uur, maar in 2020 weken deze tellers vaak flink af van de werkelijke motordraaiuren. De werkelijke draaiuren zijn betrouwbaar uitgelezen met professioneel uitleesapparaat

 Technisch & onderhoud:

  • Zuiger heeft pas 1 uur gelopen (oude zuiger + bon aanwezig)

  • Nieuwe MotoMaster remblokken

  • Nieuwe TwinAir luchtfilter

  • Nieuwe Ison 652 oliefilter

  • Nieuwe ODI Lock-On handvatten

  • Olie altijd tijdig ververst (gebruik van kwaliteitsolie)

 Motor is nieuw geleverd aan de vorige eigenaar en komt met onderhoudsbewijs.


 Over de KTM 350 SX-F 2020

De 350 SX-F combineert het lichte gevoel en de wendbaarheid van een 250 met de kracht van een 450. Een ideale allround MX-motor!

Vermogen & motorblok:

  • 350cc DOHC ééncilinder 4-takt motor

  • Ongeveer 58 pk vermogen

  • Zeer soepele vermogensafgifte, ideaal voor zowel amateurs als ervaren rijders

Mapping & elektronica:

  • 2-mapping schakelaar op het stuur (Map 1 = smooth, Map 2 = agressiever)

  • Launch control aanwezig

  • Traction control voor extra grip op gladde ondergronden

  • Elektrische start

  • Lithium-ion accu

Vering:

  • Voor: WP XACT 48mm luchtvorken (instelbaar in druk en trek)

  • Achter: WP XACT schokdemper met linkage

  • Uitstekend af te stellen voor verschillende rijstijlen en ondergronden

Overige features:

  • Lichtgewicht chromoly frame

  • Hydraulische Brembo koppeling en remmen

  • Neken stuur

  • Excel velgen

  • Gewicht: ca. 100 kg rijklaar zonder brandstof


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion