Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Te Koop Indian
Type : Roadmaster
Bouwjaar : 2016
Kmstand : 62961
Motorinhoud : 1811 Cc
6 Versnellingen
Kleur : Zwart / Grijs
Mooie Indian Roadmaster
Verstelbaar Windscherm
Valbeugel Voor + Achter
Treeplanken Verstelbaar Duo Passagier
Radio
Cruise Control
Topkoffer
Open Luchtfilter
Prijs 16.950,-
Incl Servicebeurt
3 Maanden Garantie
- Al 30 jaar HD Specialist!
- Voor meer informatie:
HD Service Venlo
Telefoonnummer: 077-387 05 09
Email: info@hdservice.nl
www.hdservice.nl
Opties en Accessoires: Cruise Control, Electrische starter, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Thunder Stroke III |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1,811 cc |
Comp. verhouding | 9,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 138,9 Nm bij 3,000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten koppeling |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Tandwiel |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20,8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescoopvork, 119mm, 46mm vork cartridge met dual rate veer |
Vering achter | Pneumatisch instelbare enkele schokbreker, 114mm |
Remmen voor | Dubbel, zwevende remschijven, 4- zuiger remklauwen, 300mm met abs |
Remmen achter | Enkel, zwevende remschijven, 2- zuiger remklauwen, 300mm met abs |
Voorband | DUNLOP® ELITE 3 130/90B16 73H |
Achterband | DUNLOP® ELITE 3 180/60R16 80H |
Wielbasis | 1,668 mm |
Lengte | 2,656 mm |
Breedte | 1,012 mm |
Hoogte | 1,572 mm |
Zithoogte | 673 mm |
Drooggewicht | 403 kg |
Leverbare kleuren | Blue Ivory, Blue Diamond, Indian Red/ Ivory Cream, Thunderblack, Steel Gray |
Beschrijving | De 2016 Indian® Roadmaster™ voorziet in pure luxe, in Amerikaanse stijl. Voortbouwend op de legendarische Indian Roadmaster uit de jaren 40 van de vorige eeuw, defineert de nieuwe Roadmaster van Indian Motorcycle opnieuw de stijl, het comfort en de prestaties die u mag verwachten tijdens uw lange tochten op de (snel)wegen. |
| Dealerschappen: BOSS HOSS, INDIAN, VICTORY |
Welkom op onze website H.D. Service Venlo,
Al meer dan 25 jaar gespecialiseerd in Harley-Davidson Motoren en Trikes. Een begrip in Venlo en verre omstreken.
Bij ons kunt u terecht voor al het werk aan uw Harley of Trike, van beurt tot een complete ombouw of zelfs een compleet custom gebouwde motor naar uw wensen. Wij zijn voor rewaco Trikes al meer dan 15 jaar importeur voor Nederland. We leveren nieuwe en gebruikte trikes in elke prijsklasse.
Er zijn altijd 25 trikes op voorraad.
 | Venlo, Limburg |
 | 077-3870509 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van INDIAN MOTORCYCLE