Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda XL1000V VARADERO.
Bouwjaar 2007.
58723km gelopen.
Met onderhoudsboekjes.
Nette staat.
Loopt en rijdt goed.
Met 3 delige originele Honda kofferset.
Nieuwe olie en filter.
Banden, ketting en tandwielen goed.
Scottoiler.
Handvatverwarming.
Handkappen.
gereedsschapsetje.
Extra smoke scherm met flip-over erbij.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
www.ninemotors.nl
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 90° V-twin |
Boring x slag | 98|66 |
Cilinder inhoud | 996 |
Comp. verhouding | 9.8:1 |
Kleppen | 8-kleps DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computergestuurde tranistor ontsteking |
Vermogen | 94|70.1|7500 |
Max. koppel | 98|6000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.571 (14/36) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 25 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | |
Vering voor | 43 mm telescoopvork, veerweg 155 mm |
Vering achter | Pro-Link, schokdemper met 40-voudig instelbare veervoorspanning ( *1 en traploos instelbare uitgaande demping), veerweg 145 mm |
Remmen voor | Twee 296 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven, gecombineerde 3-zuiger remklauwen, (ABS *1) en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 256 x 5 mm hydraulisch bediende remschijf, gecombineerde 3-zuiger remklauw, (ABS *1) en sintermetalen remblokken |
Voorband | 110/ 80 R19M/C (59H) |
Achterband | 150/ 70 R17M/C (69H) |
Wielbasis | 1560 |
Lengte | 2300 |
Breedte | 930 |
Hoogte | 1465 |
Zithoogte | 838 |
Drooggewicht | 238.2 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Hoogwoud, Noord-Holland |
 | 06-44728865 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van QJMOTOR