Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  SERVICECAR - 1959

Garantie: Nee
Onbekend
White
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Harley Davidson Servi-car

- Bouwjaar 1959
- Hydra glide voorvork
- Originele hd sirene op voorwiel
- Originele Delco remy claxon
- Originele HD handvaten
- Originele HD floorboards & brake pedal pad
- 750 cc
- 3 versnellingen + 1 achteruit
- Zwarte velgen gespaakt
- Zwarte voorvork
- Zweefzadel
- Stalen bak
- Originele servi car wielen

Servi car uit 1959. In het verleden geheel gerestaureerd en motorblok / bak gereviseerd. Hier en daar lichte patina aanwezig, maar het geheel verkeert in nette en goede staat. Een bod doen mag, maar alleen bij serieuze interesse, en daarbij behorend dus ook een serieus bod. De servi-car komt uit een prive collectie, en is geconserveerd weggezet. Moet weer opgestart worden.

Momenteel alleen per e-mail bereikbaar op: info@harliepleats.nl
Inruilen op deze servi car is niet mogelijk. Bezichtiging alleen op afspraak, en alleen bij serieuze interesse.





Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bloop" betekent: De in 1964 geïntroduceerde Suzuki B 100 P kreeg al snelde bijnaam Bloop omdat het cijfer Y in de type-aanduiding als een ‘l ’ werd gelezen. De B 100 P was een van de eerste succesvolle modellen van dit Japanse merk. Het betrof een eencilinder tweetakt met een cilinderinhoud van 120CC. De Bloop bleef tot 1970 in produktie en werd opgevolgd door de B120 die praktisch dezelfde motor had.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BUELL
© 2000 - 2025 Motoroccasion