Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING - 1985

Garantie: Nee
30000 Mls
Bruin en Beige
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
harley-davidson - road-king
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Bouwjaar 1985
Mijl 30000
Blok 1340 Evolution

Een nette Road King met een 1340 Evolution blok wat steeds zeldzamer wordt, laat staan een complete bagger uitvoering. Klassieke kleurtstelling. Two tone bruin en beige gecombineerd met veel chroom. 21 Inch voorwiel. Deze blokken staan bekend om hun betrouwbaarheid en hun unieke klokslag geluid. Deze motor staat niet in onze shop maar bij serieuze interesse wordt deze op verzoek geleverd. Dit is een consignatie verkoop. 

Prijs 12000,-

  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion