Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In schitterend mooie staat verkerende Bmw R1200GS Adventure met pas 42943km.!
* 2e generatie abs
* Board computer met o.a. gear indicator
* Spaakwielen in goede staat
* Valbeugels
* Blok bescherming
* Verstralers
* Handvat verwarming
* Hoog windscherm
* Staat goed op de banden
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Garantie mogelijkheden: 3, 6 of 12 maanden
* Servicebeurt optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 175 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1170 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 100 pk / 74 kW bij 7000 tpm |
Max. koppel | 115 Nm bij 5500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 33 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | driedelig, meedragende motor en versnellingsbak |
Vering voor | centraal geplaatst, veerpootdiameter 41 mm, Veerweg 210 mm |
Vering achter | Enkelzijdig aluminium swingarm, BMW Paralever, Veerweg 220 mm |
Remmen voor | EVO-remsysteem met dubbele zwevende remschijven,(Ø 305 mm) |
Remmen achter | enkele schijfrem (Ø 265 mm) |
Voorband | 110/80 - 19 |
Achterband | 150/70 - 17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 910/890 mm |
Drooggewicht | 256 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | BMW presenteert de R 1200 GS Adventure. Een rijke standaarduitrusting, een grote brandstoftank, optimale off-road eigenschappen en een krachtige boxermotor met twee cilinders maken deze machine tot dé ultieme reismotorfiets van de nieuwe generatie. De opvolger van de R 1150 GS Adventure heeft zowel liefhebbers van ruw terrein als vlak asfalt veel te bieden. |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
 | Monster, Zuid-Holland |
 | 0174-504155 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MASH