Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  R 1150 R - 2004

Garantie: Ja
46830 Km
Grijs
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bmw R1150R


In een nieuwstaat verkerende BMW, klaar voor vele kilometers rij genot.

- Voorzien van een drie delige kofferset.
- Dubbele start onderbreking.
- Abs pomp gereviseerd, 1 jaar garantie op de Abs pomp.
- Verhoogd windscherm, originele erbij.
- Navigatie systeem meegeleverd.

Zeer goed onderhouden Bmw.

Kom hem bewonderen bij Motor-id.
  • Bij Motor-id bent u aan het juiste adres indien u interesse heeft in een jong gebruikte motorfiets
    Omdat het een compact eenmansbedrijf betreft bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en bent u ook altijd welkom om onder het genot van een bakje koffie uw wensen kenbaar te maken. 
    Wij zijn gespecialiseerd in Triumph en Ducati ondehoud.
    Dit onderhoud kunnen wij volgens Triumph en Ducati voorschriften doen door jarenlange opleidingen bij Triumph en Ducati.
    Voor Ducati en Triumph is originele computerapperatuur aanwezig.
    Voor alle andere merken gebruiken we een Texa-computer, hiermee kunnen we snel en betrouwbaar diagnoses stellen, TPS-reset, onderhoudsmeldingen uitvoeren, etc.

    U kunt bij ons terecht voor:

    Onderhoud voor alle merken en modellen
    Gebruikte motoren
    Alle Japanse motoren
    Amerikaanse motoren
    Schadeherstel
    Banden
    Onderdelen, originele en imitatie-onderdelen.


    Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor-id
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion