Nieuwsbrief:

QJMOTOR  SRK 550 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw/Wit
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ontdek de QJ Motor SRK 550 bij MVM Motoren in de Meern!
De QJ Motor SRK 550 biedt een indrukwekkende combinatie van kracht en wendbaarheid, perfect voor zowel stadsritten als sportieve toertochten. Met zijn 554cc paralleltwin motor levert de SRK 550 krachtige acceleratie en soepele vermogensafgifte, waardoor elke rit een plezierige ervaring is.

De motorfiets heeft een sportief en strak design, met scherpe lijnen en moderne accenten die hem een eigentijdse uitstraling geven. De SRK 550 is uitgerust met hoogwaardige componenten, zoals instelbare vering en ABS, wat zorgt voor optimale controle en veiligheid onder verschillende rijomstandigheden.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion